Sunday, January 30, 2011

Berubah..? Aku ke Dia..?

-------> Cakap pasal berubah nie, semua orang berubah.. Tul x? Ade yang dari jahat ke baik, baik pulak ke jahat.. Kita akan berubah tanpa kita sedar, jadi kadang2 tu tak leh la nak salah sapa2 kan,, huhu.. Kali nie aku nak bukak citer sikit pasal, salah sorang kawan aku yang 100% BERUBAH~! Berubah kulit warna, tak pe jugak.. tapi nie berat sikit bile personaliti yang berubah.. *aku tak leh terima..~!! Aku tak suka, aku nak die yang dulu..~~! T.T*  huhu.. Tapi, aku bukannya boleh buat ape.. Tul x..? Aku sayang sangat kat kawan aku tu.. And aku tak nak la die mengikut orang jadi macam tu.. Sebagai kawan dia, aku tak dapat menafikan kesedihan aku nie.. *Chewah, jiwang sangat nie..~!* haha...  Erm, Bila aku bercerita fasal orang nie, kadang2 aku ada la jugak terpikir fasal diri aku nie.. "Erm, Bila Dia Dah Berubah, Aku Berubah Jugak ke..? Tak Sedar La Pulak..:P hehe.. ", Jadi, kalau kita da sedar kita da berubah.. Kadang2 timbul gak persoalannya.. "Berubah Jadi BAIK ke JAHAT..??" *Err.. tu kita kene la tanya orang yang rapat and tau pasal diri kita..* :D







No comments:

Post a Comment